Minunile Maicii Domnului de la Malevi

„Ma numesc Kiki Cozma, am 26 de ani si locuiesc în Atena împreuna cu sotul meu si cu cei doi copii ai nostri. Pe data de 18 aprilie m-am îmbolnavit foarte grav. Simteam ca puterile ma parasesc, aveam friguri înfricosatoare si febra foarte mare; de asemenea aveam si dureri groaznice. Doctorul de familie mi-a dat un rând de antibiotice, dar fara nici un rezultat, apoi am urmat si altele cu un efect mai puternic, dar degeaba.

Sotul meu, vazând ca nu este nici o portita, m-a luat în brate, a coborât scarile, m-a urcat în masina si m-a dus la spital. Acolo m-au consultat, m-au cercetat, dar rezultatul era acelasi. Am început un nou tratament; mi-au facut injectii, iar la un moment dat îmi introduceau câte zece în ser pentru a fi amplasate în vena. Dupa cum spuneau doctorii, mi-au facut cele mai puternice antibiotice. Cu toate acestea, nu am simtit nici o ameliorare. Am avut cei mai buni doctori, dar în zadar.

De la un timp, nervii au început sa-mi cedeze, iar rabdarea sa mi se termine. Doctorul sef al spitalului spunea ca daca ar fi trecut el prin ce am trecut eu, s-ar fi aruncat pe fereastra.

Dupa un timp, am simtit ca trupul meu miroase numai a medicamente, iar febra se mentinea permanent între 38-40°. A sosit si timpul ca, dupa patru luni de tratament, medicii sa-mi spuna ca nu mai au ce face si ca le pare rau.

Sotul meu m-a luat acasa. Am vazut ca nici stiinta, nici banii nu mi-au putut reda sanatatea. Ne gândeam sa mergem în Anglia, în Germania, în Canada, dar nadejdile noastre erau putine.

Însa de mult timp, sotul meu insista sa mergem la Manastirea Maicii Domnului de la Malevi, unde se afla icoana izvorâtoare de mir. Eram cam la cinci ore de mers cu masina din Atena. Nu ma simteam în stare sa calatoresc atâtea ore. De aceeasi parere erau si mama si soacra mea, dar sotul meu insista mereu sa mergem.

Pe 20 iulie, sotul meu a hotarât ca trebuie sa mergem. M-a luat în brate si m-a asezat în masina. Atunci aveam 40°. Dupa mai multe ore de calatorie, am ajuns la marele meu doctor, la Maica Domnului de la Malevi. Am intrat în biserica si ne-am rugat Maicii Domnului; ne-au miruit cu mir, apoi, când am iesit din biserica, mi-am pus termometrul si aveam 36,5°. Pentru prima data, dupa atâtea luni, febra mi-a scazut si am început sa ma simt mult mai bine. În scurt timp, febra mi-a trecut, iar eu mi-am revenit si am putut sa ma plimb în jurul manastirii, desi cu putin timp înainte nu ma puteam ridica din pat.

Minunea s-a facut. Numai eu stiu cum am fost înainte. Ai mei ma plângeau ca pe o moarta. Acum pot sa spun, cu toata puterea sufletului meu, ca ma simt bine si aceasta o datorez Maicii Domnului, protectoarea mea.

Pecetluirea acestei minuni a fost în felul urmator: Când am plecat spre manastire, am fagaduit ca vom sta trei zile acolo. Dupa ce m-am facut bine, sotul meu, fiind foarte entuziasmat si fara sa spuna nimic, s-a gândit sa se duca în satul Sfântul Nicolae, unde se nascuse el. În ziua urma-toare s-a apropiat de el o maica si l-a întrebat daca vrem sa plecam sau nu, apoi a continuat, zicând ca a vazut pe sotul meu în somn, ca a telefonat sa vina un taxi ca sa plece. În timp ce-l vedea, a auzit vocea Maicii Domnului, zicându-i: „Sa-i spui ca eu i-am îndeplinit rugamintea, iar el de ce vrea sa plece?”. Atunci sotul a recunoscut ca se gândea sa plece, dar auzind ce a zis Maica Domnului, n-a mai plecat, ci a ramas trei zile, asa cum fagaduise.

Pâna aici a fost povestirea ei. Dupa aceasta minune, au devenit foarte buni crestini si vin regulat la biserica, aducând daruri.

Povestiri Duhovnicesti – Monah Pimen Vlad

Trimiteti pomelnicele dvs. pe adresa:

MONAH PIMEN VLAD
Schitul Lacu
P.O. Box 146, Karyes
63086 Sf. Munte Athos
GREECE
Tel. mobil: 0030 6946572266

Ajutor pentru Chilia “Intrarea Maicii Domnului în Biserica”, Schitul românesc Lacu, Sfântul Munte Athos

Pentru cei ce doresc sa faca donatii exista conturi deschise la Piraeus Bank, pe numele VLAD PETRU:

RO29PIRB4202101736001000 (în RON, deschis în Romania)
GR1001722300005230031626581 (în USD, deschis în Grecia)
GR8101722300005230031626564 (în EUR, deschis în Grecia)
Pentru transferurile în valuta, codul SWIFT este PIRBGRAA.

3 comments on “Minunile Maicii Domnului de la Malevi

1. oamneni buni, avem si noi probleme de sanatate cu baietelul nostru de 3 luni. sfatuiti-ne va rog din suflet ce sa facem

2. Rugati-va la Sfantul Efrem cel Nou !

Cititi minunile (Sfantului Mare Mucenic Efrem cel Nou din Nea Makri) daca nu stiti cine este si cu voia lui Dumnezeu va face o minune si pentru dumneavoastra!

3. Oameni buni va rog frumos dit tot sufletul daca se poate scrietima la 40 de slujbe la sanatate. Ma numesc Ana sunt din Republica Moldova r. Cahul. Am 25 de ani si sunt invalid de gradul unu. Rinichii nu lucreaza si de accea frceventez hemodializa de la 13 ani. Am auzit intimplator de icoana Maicii Domnului izvoritoare de mir de la Malevi, desigur ca as vrea foarte mult si eu sa ajung la aceasta Icoana sa ma inchin dar fiind departe si nici finanse nu am cu ce veni pentru ca in situatia mea numai la avion si insotitor pot veni. De aceea va rog foarte mult faceti rugaciuni pentru mine pacatoasa la icona Maicii Domnului De la Malevi. Ma rog de ma iertati si fie ca Bunul Dumnezeu si Sfinata Sa Maica sa va Binecuvinteze!