Tabloidele britanice au pus tunurile pe imigrantii din Romania si Bulgaria, in asteptarea zilei de 1 ianuarie 2014, cand urmau sa fie ridicate restrictiile pentru muncitorii din cele doua tari.
The Sun, The Mail sau The Express sunt printre publicatiile care au reusit sa vanda tiraje foarte mari, cu ajutorul informatiilor distorsionate a jumatatilor de adevaruri, scrie Rupert Wolfe-Murray, intr-un editorial, aparut in The Huffington Post si intitulat “Multumesc, Romania”.
Mii de afaceri britanice au avut de castigat de pe urma muncitorilor romani, constiinciosi, linistiti si recunoscatori.
“Toti cei pe care ii cunosc si care au lucrat cu un roman, sau au angajat unul sa ii repare casa, in Marea Britanie, au fost incantati de atitudine, de calitatea muncii si de pret”, a scris Rupert Wolfe-Murray, in editorialul sau.
Rupert a amintit si de vizita in Romania a echipei TopGear, care a vizitat Trasfagarasanul.
La sfarsitul episodului, prezentatorul James Clarkson, celebru pentru cinismul cu care critica pe toata lumea, a multumit romanilor pentru ca i-a primit si a declara ca ar dori sa se intoarca pentru totdeauna.
“Asemenea vorbe, din gura unui om atat de cinic ar putea suna false, dar in cazul lui, pareau sincere.
Clarkson este unul dintre britanicii care s-au indragostit de aceasta natiune minunata, dar neinteleasa”, a completat Rupert Wolfe-Murray. protv