Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, a lansat un nou serviciu de publicitate, a carui functionare se bazeaza pe datele confidentiale obtinute de reteaua sociala – mai exact pe lista aplicatiilor instalate de utilizatorii sai pe smartphone-uri sau tablete, scrie Bloomberg.
Având aceste date, Facebook le ofera dezvoltatorilor optiunea de a-si promova aplicatiile doar în pe fluxul de stiri al utilizatorillor care au instalat deja software-ul. Spre exemplu, dezvoltatorul aplicatiei Speed Taxi va putea “cere” Facebook sa-i afiseze reclamele doar utilizatorilor Facebook care au deja pe telefon aplicatia.
Dezvoltatorii de software s-au folosit de reclamele de pe Facebook pentru a atrage peste 145 milioane de descarcari ale aplicatiilor lor, iar acum au nevoie sa îsi pastreze utilizatorii. “Scopul nostru este de a furniza o solutie care sa ajute dezvoltatorii de aplicatii sa ajunga la persoanele porivite, sa atraga noi utilizatori si sa îi mentina pe cei actuali”, se arata într-un comunicat Facebook postat pe site-ul companiei. ZF