Noile capcane ale Internetului

Un simplu click pe care îl facem pe un site e, astazi, automat, o informatie despre noi, memorata de serverele proprietarilor site-ului pe care ne aflam, iar de acolo ajun­ge, nici nu ne putem imagina unde: la orga­nizatii guvernamentale, la firme care vor sa ne faca sa cumparam un produs sau altul, ori la un dusman care vrea musai sa stie cu ce ne ocupam noi în timpul liber. Îti plac ceasurile de mâna sau esti fanul unei marci de pantofi sportivi si intri pe paginile de Internet ale respectivelor firme, pentru a vedea ce mai e nou?

Din acel moment, poti fi sigur ca ori­unde vei cauta informatii pe Internet, recla­mele la acele firme sau la producatori de pro­duse similare te vor urmari peste tot. Pentru ca, odata accesat unul dintre acele site-uri, bazele de date la care sunt conectati gi­ganti precum Google, Yahoo! sau Facebook au memorat pe loc informatia: esti, deja, pentru ei, un potential cumparator de ceasuri sau de pantofi sport. Mai trebuie doar ca insistentele reclame sa te prinda într-o zi buna si sa te faca sa decizi ca, într-adevar, ai nevoie sa faci acele cumparaturi. Daca ai cu adevarat nevoie de ele, chiar nu mai conteaza! formula as

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.