Cateva reclame de televiziune inteligente sau haioase nu pot anihila penibilul altora, indiferent ca au fost concepute in laboratoarele globalizarii sau local. Dintre cele care reusesc sa faca praf concomitent logica si stiinta in frunte se afla o reclama la sampon care contine nu masline sau aloe vera, ci “agenti de directionare a firelor rebele”! Detergentii genereaza frecvent reclame cu sterotipuri de gen si contin uneori propria contrareclama: tot la doua-trei luni apare “noul” detergent care il face de ras pe cel vechi laudat anterior. Detergentul nou este “extra”, “super”, “ultra”, la fel si cremele de fata care intineresc cu 20 de ani. In aceste cazuri mesajul publicitar nu pare a da doi bani pe credibilitatea produsului, desi are ca scop castigarea increderii cumparatorului. Dar cum prea mult intelect strica la cumparaturi, reclamele moderne te invita sa iubesti gelul de dus, untdelemnul, maioneza, automobilul, ciocolata, votca sau condimentele, cu alte cuvinte sa fii fidel in amor fata de “brand”.