Audienţe ca de revelion

Finala „Românii au talent” a avut în momentul anunţării câştigătorului o cotă de piaţă de 71,7% pe publicul comercial din mediul urban cu vârste între 18 şi 49 de ani. Audienţa medie înregistrată a fost de 19,6 puncte de rating şi 49,2% cotă de piaţă, meciul de fotbal Steaua-Dinamo, difuzat de DigiSport, obţinând doar 2,9 puncte de rating şi 7,3% cotă de piaţă. Meciul de fotbal difuzat de DigiSport a obţinut o audienţă de şase ori mai mică, adică trei puncte de rating şi 7% cotă de piaţă.

3,3 milioane de telespectatori s-au uitat, în medie, la finala „Românii au talent”. Semifinalele din 18 şi 25 martie au fost urmărite însă, fiecare, de 4,3 milioane de români. Ring

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.