Fenomenul pare de nestapanit: numai anul trecut au fost furate componente de peste 10 milioane de euro, o crestere cu aproape 50%.
Iar cel mai afectat tronson este Bucuresti – Constanta, unde trenul Intercity nu mai circula, chiar din acest motiv.
Noul director general al CFR Infrastructura spune ca furturile nu mai pot fi tolerate, asa ca s-a hotarat sa ia taurul de coarne.
Americanii si israelienii confirma si spun ca vor cauta sa ajute CFR cu cele mai bune firme de securitate.
Apr52013
Heiiiii, despre ce vorbim? 10 milioane de Euro?! Deci. unii s-au imbogatit cu 10 milioae de euro de pe urma CFR? Numai din furturi? Si nimeni nu stie? Nici Politia, nici SRI nici macar sefu de Post? Dar jegosii astia au furat numai de la CFR? Nu, ei au furat si de la ENEL si de la RAJA si de la RADET si de la RomTelelcom si de la TransGAz. Este o mafie foarte bine structurata si “institutionalizata”. Sute de KM de cabluri de Cu au fost furate si topite de mafia tiganesca. De ce nu se da o lege care sa stopeze cumpararea de cupru de la particulari sau de la cei care nu pot face dovada provenientei! Pe timpul guvernului Nastase s-a sistat cumpararea de “neferoase” iar futurile au fost aproape nule. (Va spun din interior 😉 ) Legea este prea permisiva pentru distrugerea de infrastructura.
Cum sa faci apel la SUA (cia) si ISRAEL (moosad) pentru a stopa niste derbedei sa nu mai fure?
Oamenii aia nu au alta treaba decat sa stea dupa niste cioroi certati cu legea. Si nu numai tiganii sunt vinovati, ci si cei de etnie romana care s-au aliat cu ei. Deseori am fost in situatia de a ma imbranci cu ei pentru a stopa furturile si distrugerile de infrastructura. CFR este o forta care a fost pusa pe butuci de o gasca de derbedei ordinari.