“Este o reziliere importanta”, a declarat ministrul Sova, în cursul unei interventii telefonice la Antena 3, explicând ca, în caz contrar, “România nu ar fi facut altceva decat sa continue sa plateasca sume foarte mari pentru un obiectiv care nu s-ar fi realizat. Nu vreau sa înaintez un termen (pentru finalizarea lucrarilor – n.r), pot sa va spun ca, începand de luna viitoare, ne vom ocupa în mod transparent si va fi publica, se vor face eforturi mari pentru a se declansa aceste concesiuni.”
“Trebuie sa îndreptam lucruri gresite într-o perioada de 10 ani. Munca este dificila, dar daca am reusit acest prim pas, care este rezilierea, vor urma alti pasi”, a aratat ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura, adaugând ca a fost obligat sa achite “si datoriile lasate de doamna Boagiu, din 2011, ca sa putem intra in reziliere”. Valoarea despagubirilor pe care statul român trebuie sa le plateasca companiei Bechtel se ridica la 30 de milioane de euro, la care se adauga TVA de 7,2 milioane de euro. La 12 mai, Sova a afirmat ca rezilierea contractului cu Bechtel este „o chestiune de zile“ si ca suma pe care o mai are de platit statul român „va fi o surpriza placuta“. La rândul sau, premierul Victor Ponta a declarat recent ca, în cazul companiei americane Bechtel, „probabil vor mai fi niste milioane“ pe care statul român va trebui sa le plateasca pentru a putea rezilia contractul încheiat pentru constructia Autostrazii Brasov-Bors.