Reorganizarea companiei Sony continua printr-o decizie poate radicala a directorului, dar una care s-ar putea dovedi eficienta pe termen lung. Japonezii nu se vor mai concentra pe pietele din SUA si China, dar aleg în schimb sa mizeze pe Europa si Japonia.
Kazuo Hirai, directorul Sony, a spus ca n-au nicio strategie pentru a câstiga teren în SUA si China, astfel ca va încerca sa ocupe locul trei la nivel mondial, de la 7 în prezent, concentrându-se pe Europa, Asia si celelalte zone în care activeaza. „Nu e realist sa încercam sa facem totul dintr-o data. În SUA vom începe treptat“, a spus Hirai, citat de Reuters.
În SUA, doar al patrulea cel mai mare , T-Mobile, vinde telefoane Sony, iar în China pierde în fata marcilor ca ZTE sau Huawei si în niciuna dintre aceste tari nu este în top 5 producatori, potrivit IDC. Compania a ajuns în trimestrul al doilea al anului la 2,2% cota de piata, fiind în urma unor branduri mai puternice ca LG sau Lenovo, caci o comparatie cu Samsung sau Apple ar fi deja nedreapta.