Teapa CFR

Compania de Calatori castiga, abuziv, zece milioane de euro anual din suplimentele de viteza pe trenurile Bucuresti-Constanta desi acestea se tarasc cinci-sase ore pana la destinatie.
Drumul cu trenul pana la mare e un calvar * Din cauza restrictiilor impuse de lucrarile la infrastructura, trenurile merg in medie cu 50 de km/h * Contractul de servicii publice incheiat cu Ministerul Transporturilor impune o viteza minima comerciala de 65 de kilometri pe ora pentru Intercity si de 55 de kilometri pe ora pentru Rapid * CFR Calatori da vina pe CFR Infrastructura, care nu ar fi redus taxa de acces la infrastructura, pentru a permite o scadere a pretului biletelor de tren * Alternativa la calatoria cu trenul pana la Constanta este Autostrada Soarelui care, vara, se supraaglomereaza ducand la cresterea numarului de accidente rutiere.

Ziua

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.