Fenomenul OZN in Japonia

Fenomenul OZN este o realitate, chiar daca nimeni nu recunoaste clar si raspicat ca exista. Lumea moderna asteapta sa aterizeze o “Farfurie zburatoare” la Casa Alba sau poate la Paris, si cativa omuleti verzi sau gri, sa vina sa ne anunte ca au sosit.

In Tara Soarelui Rasare, au fost consemnate numeroase observatii despre lumini ciudate si aparate de zbor inca din antichitate, dar poate cel mai relevant este zborul Japan Air Lines 1628.

jp

Cu peste 1000 de ani in urma un artist japonez a realizat un desen in care se poate observa o roata inconjurata de foc. Este greu de crezut ca o cometa sau un meteorit are spite si seamana asa de bine cu o roata de bicicleta.(foto sus)

Nichiren

In 1271, un obiect rotund si extrem de stralucitor a coborat din cer pentru a opri executia unui preot local foarte cunoscut – Nichiren, la Kamakura, Japonia.

kyoto0

17 martie 1458, cinci lumini au aparut in jurul lunii schimbandu-si culoarea dupa care au disparut. Locuitorii din Kyoto s-au speriat si au fugit sa se ascunda, asteptand sa se intample un dezastru. (In Japonia se petrec in mod frecvent seisme de magnitudine foarte mare care deseori au fost asociate cu observatii oZN sau lumini care apar inainte de producerea unui cutremur sau eveniment major, eruptii vulcanice, etc.)

Un obiect care fluiera ca o roata, i-a speriat pe locuitorii din zona in 1468 zburand peste muntele Kasuga.

nijo castle

In 1606 mai multe mingi de foc care se invarteau, au fost observate peste Kyoto. Un vartej de culoare rosie a plutit deasupra castelului Nijo, in timp ce samuraii au intrat in alerta.

2 ianuarie 1479, au aparut trei obiecte luminoase de marimea lunii , producand adevarate revolte in zona. Guvernul a incercat sa calmeze populatia amenintand cu executii. Dupa cateva zile au fost observati “doi sori”.

Utsuro-bune

Legenda lui Utsuro Bune

În primavara anului 1803, un obiect staniu a fost vazut cum plutea în deriva în largurile coastelor din Japonia. Pescarii care se aflau în zona au legat obiectul misterios de barcile lor si l-au adus la mal. Avea aproximativ 6 metri în diametru si era facut din doua bucati suprapuse, cea inferioara parea confectionata dintr-un fier atât de puternic încât putea sfarma si piatrele, iar cupola era din sticla transparenta.

Utsuro Bune3l

În interiorul navei se afla o femeie de circa 20 de ani, având o înaltime de 1,60 metri, cu tenul roz si parul rosu aprins. Era îmbracata cu niste haine stranii pe care japonezii nu mai vazusera niciodata si tinea strâns la piept o cutie din lemn. Nu se stie ce continea acea cutie, dar s-a presupus ca era vorba despre sistemul de comanda al navei, sau poate anumite lucruri personale de care nu vroia sa se desparta.Vorbea o limba ciudata pe care nimeni nu o mai auzise pâna atunci, fapt pentru care informatii suplimentare nu au putut fi colectate de la femeia cu parul rosu.” sursa

Utsuro-Bune4

Utsuro-Bune6

17 noiembrie 1986 – un avion de marfa japonez, zborul 1628 zbura de la Paris la Narita. In timpul rutei Reykjavik – Anchorage, echipajul a observat doua obiecte neidentificate in partea stanga. Ambele s-a apropiat ca si cum ar fi escortat avionul. S-au apropiat atat de mult incat pilotul comandant aproape ca simtea caldura pe fata. Cele doua obiecte au plecat insa in urma lor a aparut un alt obiect neidentificat, cu mult mai mare, care a obligat echipajul sa schimbe cursul zborului.

ufp jp

Capitanul japonez Kenju Terauchi avea o experienta de peste 10.000 de ore de zbor si era insotit de co-pilot Takanori Tamefusi si inginerul de zbor Tsukuba Yoshio. Viteza de zbor era de aproximativ 909 km/h la o altitudine de circa 11.000 de metri.

jal jp

Terauchi a observat cele doua OZN la o altitudine de aproximativ 610 metri, dar a presupus ca sunt aeronave militare. Cele doua aeronave misterioase au virat brusc cam 150 de metri si s-au ridicat cam 300 de metri, incadrand avionul. Au activat un fel de impingere inversa si luminile au crescut in intensitate. Terauchi a ramas uimit de zborul lor ce nu respecta nici o regula ca si cum gravitatia nu exista pentru ele. El a observat ca aveau 2 dispozitive ce semanau cu o elice. pe radarul celor de la Anchorage nu a aparut nimic ciudat.

Nava mama, a treia, era de doua ori mai mare decat un portavion a estimat capitanul. L-a putut observa datorita luminilor din Fairbanks care se profilau in zare. Terauchi a fost nevoit sa ceara o schimbare de curs pentru a evita obiectul. Dupa ce a insotit aproape o ora avionul japonez, OZN-ul a disparut deasupra Alaskai.

Echipajul a raportat incidentul aviatic si presa japoneza a relatat incidentul.

jal1628

In 29 ianuarie 1987 Alaska Airlines 53 a observat pe radar un obiect ce se deplasa in mare viteza, tot in apropiere de Anchorage.

© http://portal.tfm.ro/

Materialul nu poate fi preluat fara acordul nostru.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.