“Inima de tiganca” si “Toate pinzele sus” sint de vinzare la Cannes

inimaTeleviziunile din toata lumea se pregatesc de noua reeducare, la Tirgul MIPTV. Realitatea TV, TVR si Antenele sau PRO-ul au si ele produse de vinzare, dar vizeaza si achizitia de programe noi.

De la producatori independenti de documentare din fostele colonii franceze, care stiu ca este o lume a celor mari, dar incearca sa isi faca loc in ea, pina la granzi ca NBC-ul si Disney. Trecind prin animatiile japoneze, filme nemtesti, programe Euronews, extreme tv, reality-show-uri cu orice, serialele – din ce in ce mai mult pe val – canadiene.

Multele fete tv ale lumii se intilnesc la Cannes, la MIPTV, in fiecare an. Nu lipsesc publicitarii si reprezentantii noilor tehnologii, cu atit mai mult cu cit granitele intre cele trei lumi sint greu de despartit. Si nici romii romani.
Cotidianul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.