Moartea brandurilor consacrate? Marii retaileri au început razboiul cu producatorii

Un scenariu optimist arata ca aproape un miliard de euro se va muta în urmatorul an de la brandurile producatorilor la marcile proprii ale retailerilor.
O privire aruncata asupra evolutiei vânzarilor de marci private ale magazinelor – acestea au atins în 2011 circa un miliard de euro, ceea ce reprezinta aproximativ 12% din comertul modern – confirma scenariul. Iar daca ar fi sa ajungem în 2012 pe media europeana – de 23% -, atunci marcile private vor contabiliza un plus de înca aproape un miliard euro la vânzari.

Recesiunea e o circumstanta favorizanta pentru marcile private: preturile acestora, care sunt cu pâna 20% mai mici decât ale producatorilor care vând sub brand propriu, fac sa paleasca argumente precum lipsa lor de notorietate ori impresia ca un produs cu ambalaj mai modest are o calitate mai slaba. capital

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.