Televiziunile comerciale cu circuit inchis de pe piata romaneasca formeaza o piata de circa 3 milioane de euro, au estimat, pentru DailyBusiness, oficialii companiei de profil Monopoly Media.
Reteau de televiziune digitala introdusa de Monopoly Media in Romania functioneaza in hipermarketuri (20 de magazine Billa, 7 Carrefour, 2 Cora, 23 Metro, 6 Real, 5 Kaufland), mall-uri (City Mall Bucuresti, Plaza Mall Bucuresti), farmacii (89 farmacii Sensiblu), banci (101 sucursale BRD Groupe Société Générale), fast-food-uri (45 restaurante McDonald’s si 5 restaurante KFC), aeroporturi (Aeroportul International “Henri Coanda” Bucuresti-Otopeni), baruri si pub-uri (peste 100 de locatii in Bucuresti), magazine (21 locatii Media Galaxy & Altex) si clinici medicale (40 din Bucuresti).
La ora actuala, Monopoly TV numara circa 50 de angajati, numarul lor variind in functie de ritmul de dezvoltare.
Un alt nume, care activeaza de putin timp pe piata televiziunilor cu circuit inchis din Romania, este TFM Group Software. Acesta a intrat pe piata in 2006, cu o investitie initiala de 3.000-4.000 de dolari si doi angajati. Veniturile inregistrate in momentul de fata se ridica la 2-3.000 lei pe luna si o cota de piata de sub 1%.
Oficialii TFM isi descriu publicul ca fiind “oricine doreste sa-si imbunatateasca veniturile cu reclame in spatiile pe care le detine”, estimand pentru anul viitor un numar de 20-30 de angajati, si o cifra de afaceri in crestere.
Dailybussniess