Reinventarea brandurilor românesti din „Epoca de Aur“

În general, atunci când ne amintim de produsele pe care le cumparam pe vremea comunismului, devenim nostalgici. Multe dintre ele nu au facut fata unei piete libere si s-au pierdut printre alternativele mai ieftine de peste hotare. Însa când vorbim de Dacii, saltele „Relaxa”, frigidere „Arctic”, detergent „Dero” si cosmetice „Farmec” nu avem cum sa simtim acelasi lucru. Motivul? Sunt la fel de prezente în vietile românilor si dupa Revolutie.

Pantofii Guban nu stateau pe hol, lânga usa de la intrare, ci erau atent asezati în sau pe dulapul din dormitor, în cutia de carton în care fusesera împachetati de vânzatoare. Se gaseau greu, cea mai mare parte dintre cele 30.000 de perechi care se produceau anual mergând catre export.

Adevarul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.