Speakerii de la Facebook, Google, LinkedIn, Netflix, dar si reprezentantii “titanilor” CNN, Euronews, Eurosport care distribuie sau produc continut media, si-au expus punctul de vedere legat de noile tendinte online

Daca versiunea de print a mass-media a fost prima care a pierdut în competitia cu mediul online, urmatoarea provocare pare sa fie în ce masura televiziunea va supravietui în fata noilor producatori de continut video distribuit pe Internet. Cel mai reprezentativ exemplu dintre noii lideri este Netflix, care a reusit în 2013 sa atraga publicul cu serialul House of cards. Startul festivalului Iceefest l-a dat joi vicepresedintele pe Europa al Netflix, Joris Evers, care a rezumat succesul sau: calitatea video a filmelor, nicio publicitate care sa te distraga, dar si posibilitatea de a face play oricând doresti, de oriunde doresti. “Poti termina într-o saptamâna întregul sezon al serialelor”, a spus Evers, spunând ca televiziunea a devenit ca oricare dintre utilitatile clasice într-o casa: energie, apa curenta, etc. “Fiecare dintre membrii unei familii vrea sa vada altceva, fiecare în camera lui”, a mai spus vicepresedintele pe Europa al Netflix. descopera

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.